Alla inlägg under juli 2012

Av catrine - 25 juli 2012 20:46

Kvällen nöje blev att gjuta lite i betong. Ska stå på viksängsdraget i september och sälja mitt pyssel. Så just nu gjuts det alla kvällar i veckan. Får hoppas jag får något sålt sen också:-) hoppas alla haft en bra dag i sommarsverige.

Av catrine - 24 juli 2012 10:31

Ny dag nya tag. Men först lite frukost skönt att det blir en kort jobb dag så att jag hinner hem och pyssla lite efter jobbet. Men nu ska jag lägga min makeup före jobbet. Fick prova estee lauders double wear makeup. Har aldrig varit så nöjd som med den. Då har jag jobbat i 11 år på en skönhetsavdelning och provat mycket.

Av catrine - 23 juli 2012 17:22

I dag blev det en tur ut i skogen för att plocka lite bär och svamp inför kvällens mat. I kväll kommer morbror över och äter varma mackor med smörstekta kantareller. Efter det blir det blåbärspaj. Såååå gott det ska bli.

Av catrine - 22 juli 2012 14:11

Va på panduros rea och hitta ett fint inslagninspapper. Av det blev det mycket pyssel av:-)

Av catrine - 21 juli 2012 19:58

För några månader sedan satt jag och slö surffa på nätet. Hitta en riktigt fin bild på en gammal symaskinsbord som de målat om. Kom på att mamma hade en sådan som hon inte använde. Det blev starten för mitt nya intresse. Nu ca tre månader senare har jag ett nytt hem käns det som och inte många kronor fattigare. :-)

Av catrine - 20 juli 2012 09:52

I går hade jag en ledig dag. Fick mamma att följa med mig ut till bygg Max för att köpa hem 50 kg betong:-) här ska gjutas. Fick även lite trä ramar mm av mamma som jag kunde mållös om. Efter som att dagen i går visade sol och inte regn blev det även första dagen för mig på stranden.
När jag kom hem blev det till att gjuta nu ligger några tavlor och ett kakfat på tork.
Under tiden det torka tog jag tag i att måla en ram och och göra den fin. Resultatet ser du här.
Hoppas alla får en bra dag.

Av catrine - 17 juli 2012 22:39

I dag efter jobbet ställde jag mig i köket och gjorde egna hemma rullade köttbullar med grädd sås och nypotatis. Va så himla gått:-) efter maten medans jag titta på film målade jag mina ny gjutna hjärtan. Blev riktigt nöjda med dem.
Nej nu ska jag ta och sova och läsa lite pysselbloggar för att få lite nya idéer

Av catrine - 17 juli 2012 22:39

I dag efter jobbet ställde jag mig i köket och gjorde egna hemma rullade köttbullar med grädd sås och nypotatis. Va så himla gått:-) efter maten medans jag titta på film målade jag mina ny gjutna hjärtan. Blev riktigt nöjda med dem.
Nej nu ska jag ta och sova och läsa lite pysselbloggar för att få lite nya idéer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards